川洺

這個世界,什麼都說不準。

© 川洺
Powered by LOFTER

[铃声]Unfold - Alina Baraz,Galimatias -

Cover my thoughts in gold I'm your flower

把我的思緒染成金色,就像我是你的花朵

Watch me unfold

欣賞我為你綻放

My vulnerability, letting you consume me

我的柔弱,正讓你肆虐的占有我

The parts of me the eyes can't see

那部分的我是眼睛無法看見的

They're glowing underneath

在深深的心底灼熱閃耀

Picking off the petals

一片一片的毀掉我的花瓣

I'll let you if you're gentle

讓你的溫柔把我瓦假


Hey

Watch me unfold *4

欣賞我為你綻放


Hey

He says that I'm glowing

他說我正在閃耀發光


This kind of love we can't control

我們無法控制這種愛情

The art of touch

觸摸的藝術

I am covered in gold

我被金色的光芒覆蓋

I know that you feel me now

我知道你感覺到我了

No I'm never going down

不,我永遠不會墮落到黑暗的深淵


The parts of me buried underneath

我的花瓣正在凋零 埋葬在深不見底的地下 

They're glowing

正閃爍著璀璨的美麗

Do you see?

你看到了嗎? 

评论
热度 ( 31 )
TOP