川洺

這個世界,什麼都說不準。

© 川洺
Powered by LOFTER

「It's raining.」

「I'm sorry?」

「It just started raining.」


以下歌詞引用自Jeremy Zucker - End


You slip right through my fingers in the rain

你的手在雨中從我的指縫間溜走

But I've thrown it all

但我已放下過往

Over waterfalls

透過雨幕


I'm staring at the clouds

我凝視著層層烏雲

You know I hate this weather

你知道我討厭這種天氣

But we can work it out

但我們可以一起想辦法解決

I swear I could do better if you let me

我發誓我會做得更好,只要你給我機會

So we wait for things to change

所以我們都在等待轉機

I never thought that this could end

我從未想過我們的關係會結束

If I'm not with you how could I fall asleep again

如果不是和你共枕,我如何再次入睡


'Cause this shit gets old

因為那些糟糕的事都過去了

With a heart of gold you know

以及我們曾經相愛的心

If I need you I'll see you in my dreams

如果我需要你,你會出現在我夢中

评论 ( 2 )
热度 ( 19 )
TOP