川洺

這個世界,什麼都說不準。

© 川洺
Powered by LOFTER

I N F I N I T Y - Niykee Heaton

I wanna walk to the edge of the earth

我想一直走到地球的邊緣

Scream your name till the fires gone

呼喊著你的名字直到烈火燃燒殆盡

For my loss

為了我所失去的

I wanna drink till' I don't feel the urge

我想喝醉直到無法感知欲望

To run back to you and lay down make me yours

忍不住跑回你身邊,躺在你身側,成為你的


I can still feel your breathe all over me, feeling me

我依然能在身上感覺到你的呼吸

I could fuck with you for eternity, infinity

我可以和你纏綿直到無限的永恆

Turn all the lights on, I could be your lover

打開所有的燈, 我能成為你的愛人

I could be the one for you and no one else at all

我能成為你的唯一,而且不屬於任何人

So how long will it be till you see how bad I need this

所以還要多久你才能看出我非常需要你


I wish I'd never touched no one before

我希望遇見你之前從未與別人有過糾纏

I envy the hearts that you've adored, you loved

我忌妒那些你愛慕過的人

Don't wanna fight so let's settle the score

不想和你爭吵,所以我們來解決問題

Tear me apart

把我撕裂吧

But don't let go

但請別離開


Tell me that I'm crazy

告訴我我是不是瘋了

Tell me I'm wrong

告訴我我錯了

I will be your baby even when you're gone

即使你離開了我也依然屬於你

Cuz I don't wanna tell you that I don't feel you at all

因為我不想告訴你,我感覺不到你的存在

I'll be standing here when you're gone

你離開的時候,我會站在原地望著你

评论
热度 ( 5 )
TOP