川洺

這個世界,什麼都說不準。

© 川洺
Powered by LOFTER

「I'm afraid if you don't come out here, you're gonna get left behind. I want... I need you out here.」Mark低下頭,喉嚨一陣緊縮,音量逐漸轉小,「Please don't tell him I said that.」


「I need my CFO.」Mark聽到Eduardo回他「I'm on my way」時,又補了一句,「Wardo. We did it.」

但是他的喉嚨卻莫名感到疼痛。


以下歌詞引用自Utada - Come Back To Me。


The rain falls on my windows

雨水滴落在我的窗戶上

and a coldness runs through my soul

寒意卻侵襲我的靈魂

and the rain falls

而傾盆大雨不停的下

and the rain falls

而傾盆大雨不停的下

I don't want to be alone

我不想獨自一人

I wish that I could photoshop on our bad memories

我希望能用PS消去我們之間不好的記憶

Cuz the flash backs

但是往事閃現

oh the flashbacks won't leave me alone

閃現的回憶不願獨留我一人

If you come back to me I'll be all that you need

如果你回到我身邊,我會成為你想要的

baby come back to me

回到我身邊

let me make up for what happened, and

讓我們和好回到當初那樣


Come back, baby come back to me

回到我身邊

Come back, I'll be everything you need

回到我身邊吧,我願意為你付出一切

Come back, baby come back to me

回來吧,回到我身邊

Come back, for you're one in a million

回來吧,因為你是最特別的


I admit I cheated(admit I cheated)

我承認我欺騙了你

Don't know why I did it(why I did it)

不知道為什麼我要這麼做

But I do regret it(regret it)

但我真的後悔了

And nothing I can do or say can change it

可是我卻無法做些什麼或說些什麼來改變這件事


Everything I ever did

對於我做過的一切

heaven knows I'm sorry but

天知道我有多抱歉

I was too fantastic

那時我太年少無知

you were always there for me

你總是為我而來

and my curiosity got the better of me

而我的好奇心讓事情變好

baby take it easy on me

放輕鬆

Anyhting from A to Z

事情的所有經過

tell me what you want to be

告訴我你想要什麼

I open my heart to me

我會敞開我的心

you were my priority

你是我最重要的人

can't you see you punished me

難道你沒看見我已經飽受你的懲罰

more than enough fortify

已經足夠多了


baby come back to me, baby come back to me

回來吧,回到我身邊

评论
热度 ( 8 )
TOP