川洺

這個世界,什麼都說不準。

© 川洺
Powered by LOFTER

Apology - Austin Mahone

I'm trying to fit this letter in a bottle

我將寫好的信放進漂流瓶中

I only hope the message can sail to you safe

我只希望它能帶著我的歉意航向你

Someone said turn to The Bible

有人曾說 遇到問題時 翻開聖經吧

But I don't know what God's gonna say

但我不知道上帝會說些什麼

Cause I broke his angel's heart

因為他降下人間的天使 被我傷透了心

So it's kinda hard to pray, tonight

所以今晚只能努力而虔誠的祈禱


Cause you're not here

因為你不在我身邊了

You say you don't want nothing to do with me

你說過你不會離開我

My biggest fear

而我最大的恐懼

Is you'll never hear my apology

是你再也聽不見我的道歉了

 

Woah-ooh, my apology *4

我最真摯的歉意

 

I'm sorry I couldn't be everything you wanted me to be, oh, yeah

我很抱歉我無法成為你所希望的樣子

And if this is how you remember of me, oh, yeah

如果這就是你無法忘記我的原因

Then, girl, let this be the most beautiful letter

那麼就讓這封最真摯的信

That you'll ever read in your life

成為你生命中從未聽過的道歉

I'm leaving my heart on this page

我把我的心留在這一頁

Cause I should be there with you tonight

因為我今夜應該和你在一起


Cause you're not here

因為你不在我身邊了

You say you don't want nothing to do with me (Don't want nothin') 

你說過你不會離開我

My biggest fear

而我最大的恐懼

Is you'll never hear why... 

是你再也不會聽到原因...


I only want you to be

我只希望你能

Sitting here next to me

待在我身邊

I'll hold you close, look in your eyes

我會與你相擁,看著你的雙眼

Promise, girl, I'll make it right

許下承諾

I only need a piece of you

我只需要你的一部分

That still wants to be in my life

這依然是我生命中的希望

Forever

直到永遠

评论 ( 2 )
热度 ( 15 )
TOP