川洺

這個世界,什麼都說不準。

© 川洺
Powered by LOFTER

「I'm not a bad guy.」

「You're not an asshole, Mark. You're just trying so hard to be.」


以下歌詞引用自Ashleigh Ashton - Criminal


Sometimes I'm scared of the truth

有時候我會害怕真相

Sometimes I don't wanna lose

有時候我不想失去

Anything but I become to close-to

任何與我親近的一切

Oh anyone that comes to know

沒有人知道

I have trouble letting you go

讓你離開是我最後悔的事

I hold on it everything changes like a criminal to me

我像個罪犯,罪在改變了一切

Like a criminal to me

像對自己犯了罪


In double the first you at meet

想起我們的初次相遇

Sometimes I feel like I can't wait

有時候我總感覺迫不及待

I give up before I begin

我在開始前就先選擇了放棄

I give first to read it

我先看到我們的結局

But life can complicated

但是人生如此複雜

Trouble is all I see

那時我所看到的所有困難

It changes like a criminal to me

都變成了我的罪惡

Like a criminal to me

像對自己犯了罪

 

Changes like a criminal

我的罪在改變了一切

Weeping me from my tie

用我流下的眼淚將我綑綁

I know it I can do it up but changes leave my heart behind

我知道一切都還可以彌補,但改變讓我的心落後了

Always left the memories

現在只剩下回憶

Have the bad things used to be

充滿著過去的悲傷回憶

Change gives the changes me in

我們之間的變故讓我改變了自己

Changes like a criminal to me

我們之間的變故就是我的罪行

Like a criminal to me

像對自己犯了罪

 

In that don't always look back

我不想再回顧過去

Or everything have ever had

或我們曾經擁有的一切

It all just gets to me

那都只是讓我

When I look around instead

當我環顧四周

Everything that feels so good

所有讓人感覺美好的事物

Isn't it feeling like a shoot

對我來說都像中槍一樣

A start even a memory

即使是一小段回憶

Changes like a criminal to me

都會讓我想起我的罪行

Oh, like a criminal to me

像對自己犯了罪


What happened, what happen to you

你怎麼了?發生了什麼事?

Where are you, who are you

你在哪?你是誰?

I want you back in what we had

我想要你回來,回到我們的曾經

I miss you, you used to be

我很想你,就像以前一樣

评论
热度 ( 15 )
TOP